Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 670 NC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Femke95 28-08-2023

Headset met lang luisterplezier!

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Ik ben een grote fan van JBL. Hiervoor had ik al een JBL Live 400 BT en die ging lang mee, maar na 3 jaar werd het tijd voor een nieuwe. Ik heb toen deze gekozen om te testen of deze net zo fijn zou zijn, maar deze is eigenlijk nog fijner! Het was wel even wennen met de bediening, de aan en uit knop moet nog best lang ingedrukt worden en het was nieuw voor mij dat je zelfs een nummer kan skippen via de headset. Deze kussentjes zitten ook veel zachter tegen je oor en vind de bas ook net wat intenser van geluid waar ik erg fan van ben! De vorm van de headset is net wat wijder, hierdoor drukt het wat minder op je oren wat ook erg prettig is als je piercings in je oren hebt.
Bij mijn vorige headset kon ik niet goed de volume besturen van mijn telefoon als ik bijvoorbeeld fietste en moest ik dus alsnog mijn telefoon erbij pakken (ik heb zelf een Samsung Galaxy A53). Maar bij deze koptelefoon werkt de bediening heel goed en is de bereik ook erg goed.
Het meest verassende vind ik nog wel dat je deze echt snel op kan laden! Ik wilde hem gebruiken met sporten, maar was vergeten mijn headset op te laden. Ik las dat je deze in 5 minuten kon opladen voor 3 uur luisterplezier en dat vond ik moeilijk te geloven, maar kwam perfect uit op het moment om dit te testen. Nou, het werkt! Ik heb inderdaad 3 uur met plezier naar mijn muziek kunnen luisteren. Kan je nagaan hoe lang je luisterplezier kan hebben als je hem lang oplaad :)
Kortom, ik ben super enthousiast en erg tevreden met mijn nieuwe koptelefoon. Zeker voor deze prijs vind ik dit een goede koop!

Pluspunten

• lang luisterplezier
  • zit fijn op de oren
  • goed bereik
  • fijne geluidskwaliteit
  • laad snel op

Minpunten

• aan/uit knop lang indrukken

Melisande 28-08-2023

Prima koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Ik heb deze koptelefoon getest en ben er blij mee! Het is heerlijk om rustig muziek te kunnen luisteren en een beetje afgesloten te zijn van de omgevingsgeluiden door de noise cancelling. Ik vind het prettig dat je niet helemaal afgesloten bent zodat je op de fiets nog wel iets van de omgeving mee krijgt. Het geluid is goed en tijdens het bellen was ik ook goed verstaanbaar voor de ander. Alleen toen het hard waaide hoorde ik wel wat ruis, maar dat is misschien lastig te voorkomen. De koptelefoon is makkelijk te bedienen en te koppelen aan je apparaten. Ook gaat de accu lekker lang mee. Verder is hij makkelijk in te klappen.

Pluspunten

• fijne noise cancelling
  • accu

Minpunten

• geen zakje voor bewaren

PatrickBr 22-08-2023

Voor dit geld is het een prima koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Ik heb dit product getest en ben zeer tevreden over de geluidskwaliteit. De buitenwereld blijft verschoond van een hoog volume in de woonkamer als ik naar de Formule 1 of één van de talloze films zit te kijken. Vooral 's avonds of 's nachts is dit zeer prettig. Dan kan ik alles goed horen zonder bang te hoeven zijn dat de kinderen er wakker van worden.
De accu in de koptelefoon doet het lang genoeg. Na non stop 4 uur film gekeken te hebben doet ie het nog steeds en dat is voor mij lang genoeg.

rdezwaan1985 21-08-2023

Mooie koptelefoon voor mooie prijs

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Top draadloze koptelefoon met noise cancelling via de app en knopje te bedienen. App zeer eenvoudig te gebruiken. Makkelijk op google chromecast aan te sluiten om op tv aan te sluiten. Werkt op 2 apparaten tegelijk. Voelt niet zwaar aan als je de koptelefoon op hebt. Handige indicatie van de batterij via de app. Spraakassistent aanwezig die erg handig is. Eenvoudig schakelen met druk op de knop tussen noise cancelling, ambient aware and talk true. Kan je even tussendoor praten zonder je koptelefoon af te doen. Enige minpuntje zijn de schelpen. Die vind ik wat aan de kleine kant en zitten niet volledig over mijn oren heen. Is ook smaak denk ik en wat je graag wilt. Het stoort nu nog niet maar wellicht als ik hem zo de hele dag op heb met werken dan minder.

Pluspunten

• App
  • Noise cancelling
  • meerdere apparaten aan te sluiten
  • Mooie bas
  • Meerdere keuzes qua geluidsprofielen

Minpunten

• Kleinere oorschelpen

FlorisB 21-08-2023

Verwachtingen niet waar gemaakt

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

De batterij van de headphones gaat heel lang mee dat is het grootste pluspunt van deze headphones. Geluidskwaliteit is redelijk, gelukkig kan je via de app nog wijzingen doorvoeren wat de gebruiksvriendelijkheid bevordert. Wel valt de noise cancelling tegen. Geluid van omgeving valt nog goed te horen wanneer dit wordt aangezet. Bouw kwaliteit is niet fantastisch en na loop van tijd irriteert de koptelefoon op je oren.

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Redelijke prijs

Minpunten

• Geluidskwaliteit niet super
  • Bouwkwaliteit instabbiel

SabineDTc 17-08-2023

Hele fijne hoofdtelefoon met super geluid

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Ik heb deze koptelefoon nu ruim 2 weken om uitgebreid te testen. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een super fijne hoofdtelefoon is. De lichtgewicht materialen en zachte oorkussens geven lang een comfortabel en fijn draagcomfort. Je kunt de koptelefoon gemakkelijk opvouwen en overal mee naar toe nemen. Super fijn is ook het snelladen. Nog even een paar minuten opladen voordat je vertrekt en je kunt weer uren voorruit. Dit is echter zelden nodig omdat de koptelefoon maar liefst 70 uur mee gaat.
Het fijnst vind ik het verbinden van 2 apparaten tegelijk dankzij multipoint pairing. Hiermee schakel je makkelijk van een filmpje op je tablet naar een gesprek op je mobiele telefoon en andersom. Heel erg handig.
De kleine on-ear schelpjes passen ook op kleine oren. In mijn geval zeer handig maar ook voor kinderen. Al met al zeker een aanrader. Een koptelefoon met een hele goede geluidskwaliteit en hele prettige eigenschappen.

Pluspunten

• Active noise cancelling
  • Accuduur van 70 uur
  • Verbind 2 apparaten tegelijk
  • Past ook op kleine oortjes
  • Snelladen

Kimm 11-08-2023

Super koptelefoon

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Ik heb deze koptelefoon gekregen om te testen in ruil voor mijn eerlijke mening. De koptelefoon is erg fijn in gebruik. Ik gebruik hem veel tijdens het hardlopen. Hij blijft dan goed plan plek zitten dus je hoeft je niet druk te maken over je koptelefoon dat vind ik erg fijn. Ook is de muziek erg duidelijk en klinkt lekker. Ik vind alleen dat je het overige verkeer niet zo goed meer hoort. Dat vind ik wat minder. Ook is het koppelen van de koptelefoon super simpel. Verbinden met Bluetooth en je kunt lekker muziek luisteren. Als je de koptelefoon nog verder wil aanpassen aan je eigen wensen kun je de jbl headphone app downloaden. Daarin kun je veel instellingen aanpassen zoals de bas, en de verhoudingen van de tonen van de muziek. Ook gaat de batterij van de koptelefoon erg lang mee. Ik heb hem na 2 weken voor het eerst moeten opladen. Na 2 uurtjes was de koptelefoon weer helemaal vol. Dus dat is super. Ik vind de koptelefoon erg fijn en ook vind ik de prijs erg goed voor deze koptelefoon.

Pluspunten

• Blijft goed zitten met hardlopen
  • Makkelijk te verbinden andere apparaten

Minpunten

• Je hoort het medewerkers slecht

Mina Kalina 08-08-2023

Goed en ze zijn zeer comfortabe

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

De koptelefoon is meer dan goed voor de prijs die online beschikbaar is. De geluidskwaliteit is uitstekend, ze zijn flexibel en hebben een grote batterijcapaciteit. Ze reageren goed op externe invloeden zoals wind en geluiden. Basisopties zijn beschikbaar: volumeregeling, nummer overslaan, en natuurlijk de aan/uit-optie, evenals de optie om extern geluid te horen of uit te schakelen. Ze zijn zeer comfortabel en werken geweldig als je ze buiten draagt.
Het enige nadeel dat ik zie, is de kwaliteit van het materiaal rond de oren, het materiaal van de koptelefoon zelf is wat zwakker. Ze lijken niet bestand te zijn tegen stoten of slecht weer, dus je moet voorzichtig zijn met hoe je ze draagt. Natuurlijk hangt het allemaal af van hoe en hoeveel je ze gebruikt. Voor mij zijn ze geweldig voor casual luisteren; de kwaliteitsbalans en het geluid zijn fantastisch. Ze zijn een goede optie voor iemand die muziek luistert, podcasts volgt of ze voor basisbehoeften gebruikt. Ik zou ze niet aanbevelen voor iemand die ze zou gebruiken voor professionele diensten zoals online gaming of voor professionele werkdoeleinden. Ik denk dat ze daarvoor te zwak zijn.

Pluspunten

• comfortabel
  • geluidskwaliteit
  • batterijcapaciteit

Minpunten

• het materiaal is wat zwakker

Daniel_Kool 27-07-2023

Compacte headset met goed geluid

Geschreven voor: JBL Tune 670 NC

Deze headset heb ik onlangs gekocht omdat ik mijn huidige headset wilde vervangen. Ik was op zoek naar een oplossing om deze headset met meerdere apparaten te verbinden. Dit product doet dit uitstekend en is zeer gemakkelijk in te stellen. Verder is de kwaliteit van de headset goed. De oorschelpen zijn wat klein en zitten op de oren (in plaats van eromheen) maar de kussens sluiten goed af. Het geluid is goed, mooi helder en prima bass.

Pluspunten

• Geluid
  • Connectiviteit
  • Prijs/kwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Kleine oorschelpen
  • Aan/Uit knop is geen schuifje, maar drukknop